مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خریدار صنعتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خریدار صنعتی

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خریدار صنعتی فرمت فایل: word تعداد صفحات: 60   هرچند اصول اولیه بازاریابی (براساس مبادله بین خریداران و فروشندگان) برای استفاده در زمینه بازاریابی کالاهای مصرف کننده[1] و بازاریابی صنعتی [2]، تفاوتی با یکدیگرندارند ولی با اینحالتفاوت هایی بین بازارهای مصرف کننده و صنعتی وجود دارد. بازاریابی صنعتی دارای فضایی پویا و چالشی است که فرصتهایی را برای بکارگیری اصول بازاریابی فراهم می­سازد.   کالای...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.