جزوه آموزشی خسارت بیمه بدنه اتومبیل

جزوه آموزشی خسارت بیمه بدنه اتومبیل


دانلود جزوه آموزشی خسارت بیمه بدنه اتومبیل
این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
قالب: Word
تعداد صفحات: 75
توضیحات:
مقدمه
مجموعه‌ای که پیش رو دارید، حاصل همفکری کارشناسان حوزه مدیریت اتومبیل در بخش خسارت می‌باشد که با بهره‌گیری از بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها، رویه‌ها و تجربیات مورد عمل در حیطه نظارت و محدوده کاری به منظور دستیابی به وحدت رویه در جهت پرداخت خسارت به بیمه­گذاران محترم که شایسته نام شرکت بیمه سینا باشد، تهیه شده است.
ضمن قدردانی از کلیه همکارانی که در گردآوری این مجموعه همراه و یاری رسان بوده­اند، آمادگی این مدیریت جهت پذیرش نقطه نظرات و پیشنهادات ارزنده سایر عزیزان و دست‌اندرکاران صنعت بیمه (به ویژه صاحب‌نظران بخش اتومبیل) در راستای هرچه پربارتر شدن تدوین این مجموعه اعلام می‌داریم.
بیمه نامه بدنه اتومبیل
بیمه نامه بدنه اتومبیل به عنوان نزدیک‌ترین پوشش بیمه‌ای، به بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایط نقلیه موتوری (ثالث) و تکمیل کننده آن می‌باشد که با توجه به برآورد کردن خسارت‌های ناشی از تقصیر بیمه گذار و مختار بودن بیمه گذار جهت خرید این نوع بیمه نامه و نیز هزینه متعارف آن، سبب افزایش تقاضای این نوع پوشش بیمه‌ای شده است.
با توجه به افزایش روزافزون وسایل نقلیه و بروز خسارت‌های سنگین، نیاز به اخذ پوشش بیمه نامه بدنه اتومبیل، روز به روز پررنگ‌تر و نمایان‌تر گردیده و در این راستا وجود یک سیستم واحد، جهت فرایند صدور و پرداخت خسارت از یک سو، باعث جلب رضایت بیمه گذاران و طبیعتاً افزایش پرتفوی در این رشته از سوی دیگر، باعث هماهنگی بین واحدهای مربوطه می‌گردد. امید است که این مجموعه بتواند پاسخ‌گوی مشکلات و شبهات موجود در امر رسیدگی به خسارت‌های بیمه بدنه اتومبیل باشد.

تعداد مشاهده: 285 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 75

حجم فایل:11,159 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


دانلود نقشه بخش های شهرستان تنکابن

دانلود نقشه بخش های شهرستان تنکابن


بخش های شهرستان تنکابن (واقع در استان مازندران)
این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.

تعداد مشاهده: 451 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: shp

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:24 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این شیپ فایل، در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده ابتدا باید از حالت فشرده خارج شود.

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک لایه ی پولیگونی با پسوند "shp"

تاریخچه شهرهای اصفهان، کرج، تهران، مشهد و لرستان

تاریخچه شهرهای اصفهان، کرج، تهران، مشهد و لرستان


اصفهان
سرزمین اصفهان حدود 2600 سال پیش بخشی از سرزمین ماد بود. بعضی از پژوهشگران عقیده دارند که نام این سرزمین در روزگار هخامنشیان گابه یا گی بوده است و پاراتیکا، که آن را فریدون امروزی می دانند، از نواحی مشهور و آباد آن بوده است. در روزگار اشکانیان، سرزمین اصفحان یکی از استانهای بزرگ کشور بوده است.
دردوره ساسانیان نیز سرزمین اصفحان استانیمهم به شمار می آمد و محل زندگی اعضای هفت خاندان ایرانی بود که شغلهای مهم حکومتی داشتند. همچنین شهرر اصفحان مرکز سپاه بود.
مسلمانان عرب در روزگار خلافت عمر، خلیفه دوم، اصفحان را تسخیر کردند و از آن پس، تا قرن چهارم هجری قمری این سرزمین زیر فرمان خلفای عرب بود. آن گاه، نخست،زیاران وآل بویه به سلطه اعراب براین سرزمین پایان دادند وبه آبادی آن همت گماشتند .
قرارگرفتن اصفهان درمرکزایران ،حاصلخیزبودن خاک وآبادانی آن سبب شده است که همه حکومتهای ایرانی به آن توجه کنند ومهاجمان خارجی نیزبه این سرزمین وبه ویژه شهراصفهان بتازند وآن راتصرف کنند.درقرن پنجم هجری قمری اصفهان زیرفرمان سلجوقیان بود. پس ازسلجوقیان، خوارزمشاهیان ،مغولان،ایلخانان،آل مظفر ،وسپس تیموریان دراصفهان فرمانروایی کردند. درحمله امیرتیمور به اصفهان دهها هزارکشته شدند.
پادشاهان صفوی به سرزمین اصفهان وشهرهای آن توجه وعلاقه بسیار نشان دادند.شهر اصفهان ،در دوره صفویان آبادی ورونق بسیار یافت.
پس ازسقوط صفویان سرزمین اصفهان رونق وشکوه پیشین خودرا تااندازه ای ازدست داد. بااین همه، استان وشهر اصفهان همواره ازاهمیت بسیاری برخورداربوده است.
ازتمدن وفرهنگ تاریخ چندهزارساله اصفهان بناها ونشانه هایی برجای مانده است .که بیشترآنها در شهر اصفهان جای دارند. پل شهرستان ،آتشگاه،ودوسرستون سنگی ازروزگارساسانیان ،مسجدجامع، کنیسه عمو شعیا،کلیسای وانک جلفا،کاخهای چهلستون ،هشت بهشت ،عالی قاپو،پلهای مارنان،الله وردی خان ،وخواجو،مسجدامام (ره) ،مسجدشیخ لطف الله ،مدرسه چهارباغ ،منارجنبان ازبناهای مهم اصفهان هستند.
مسجدجامع نایین،مسجدجامع اردستان ،مسجدجامع نطنز،بقعه ومسجدپیر بکران ،ویرانه های قلعه خان لنجان،سدشاه اسماعیل ،امامزاده هفده تن ،وپل قاضی زید درگلپایگان ،باغ فین کاشان ،کاروان سرای مهیار ،وبسیاری بناها وآثاردیگر،درگوشه کناراصفهان یاد آور تاریخ دراز این سرزمین هستند.

تعداد مشاهده: 287 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:64 کیلوبایت

 قیمت: 3,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


برنامه تشخیص کاراکتر با استفاده از شبکه عصبی هاپفیلد در متلب

برنامه تشخیص کاراکتر با استفاده از شبکه عصبی هاپفیلد در متلب


+ دانلود برنامه تشخیص کاراکتر با استفاده از شبکه عصبی هاپفیلد در نرم افزار متلب.
+ مناسب برای پایان نامه ها و پروژه های دانشگاهی.
+ کافیست شبیه سازی را در نرم افزار متلب اجرا نمایید.
+ دیتابیس (تصاویر مورد نیاز) در فایل دانلودی موجود است.
+ تصویر محصول را ببینید.

تعداد مشاهده: 800 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: m+bmp

حجم فایل:7 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    کافیست شبیه سازی را در نرم افزار متلب اجرا نمایید.

  • محتوای فایل دانلودی:


قاعده سابقه در حقوق انگلیس و کامن لو

قاعده سابقه در حقوق انگلیس و کامن لو


بخشی از متن اصلی :

قاعده سابقه در حقوق انگلیس و کامن لو

مقدمه

در نظام حقوقی انگلیس و کشورهای کامن لو، آرای حاکم مافوق ،الهام بخش دادگاه های مادون و طبق ضوابطی برای آنها الزام آور است. دادگاه های مادون در دعاوی مشابه عموما از حکم دعوای مافوق تبعیت می کنند. برای ما که با سیستم حقوق فرانسه-نوشته سروکار داریم، کمی تعجب آور است که قضات در نظام حقوقی انگلیس و کامن لو چگونه به وضع قاعده ی حقوقی می پردازند. به عبارتی قضاتی که خود باید تابع قواعد حقوقی باشند، چگونه به وضع قاعده ی حقوقی نیز می پردازند؟

در حقیقت قاعده و قانون باید توسط نمایندگان منتخب مردم در مجالس قانونگذاری و با انجام تشریفات لازم وضع شود. کار قضات باید این باشد که به بهترین شکل قوانین حقوقی را اعمال نمایند و کار تدوین قوانین و تقنین را به متخصصین مربوطه واگذار نموده تا با تعمق و تدبر بیشتر به این امر مهم بپردازند.

اما همانطور که گفتیم قاضی در سیستم حقوقی کامن لو از ابتدا نقشی اساسی در تقنین ایفا کرده است. اگرچه امروزه نقش مجالس قانونگذاری در وضع قانون افزایش و اهمیت یافته است اما هنوز دادگاههای کامن لو نقش مهم وتاثیرگذار خود در وضع قوانین را حفظ کرده اند. وقتی قضات می خواهند قوانین مصوب مجلس را اجرا کنند، صدور حکم بدون مراجعه به دعاوی حقوقی، برایشان مطلوب و رضایت بخش نیست. در حقیقت آنها مفاهیم واقعی و معانی دقیق عبارات قانون وضع شده از سوی مجلس را در چگونگی شیوه ی استنباط و استدلال در دعاوی و آرا دادگاه ها جستجو می کنند. رای یک دادگاه برای دعوای بعدی با همان وقایع مشابه به عنوان یک منبع حقوقی مورد استفاده قرار می گیرد و این قاعده ی سابقه (Precedent) در حقوق انگلیس و کامن لو است. رای مجلس اعیان برای دادگاه های تجدیدنظر و مادون و نیز رای دادگاه های عالی و تجدیدنظر برای دادگاه های مادون لازم الاجراست.

برخلاف obiter dictum که شرح و توضیح اضافی قاضی در خصوص مسائل متفاوت از دعوای تصمیم گرفته شده می باشد- مثلا قاضی می گوید اگر وقایع دعوا به نحو دیگری بود، آنطور حکم می کرد که الزام آور نیز نمی باشد، ولی استنباط دقیق و تشخیص عناصر ratio decidendi در دعاوی مشابه لازم الاجرا بوده و قاعده ی سابقه را تشکیل می دهد.

این فایل با فرمت word ، قابل ویرایش در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تعداد صفحات :14

تعداد مشاهده: 526 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:14 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: