پاورپوینت به‌ کارگیری رویکرد توانایی در فهم توسعه پایدار

پاورپوینت به‌ کارگیری رویکرد توانایی در فهم توسعه پایدار


دانلود پاورپوینت به کارگیری رویکرد توانایی در فهم توسعه پایدار

این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد

قالب: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 31

توضیحات:

در حالی که هم گفتمان علمی در مبحث و رویکرد و توانایی و هم گفتمان علمی به توسعه پایدار به طور کلی اشاره دارند؛ به خصوص تئوری پایداری گسترده شده و به خوبی توسعه یافته‌اند و هر دوی این گفتمان‌ها کمابیش جدا شده‌اند. در این مقاله، من این پرسش را مطرح کرده‌ام که تا چه حد می‌توان رویکرد قابلیت و توانایی را در فهم توسعه ی پایدار به طور کلی به کار گرفت. برای رسیدن به این نتیجه، من یک قالب کاری را با استفاده از تئوری‌های هنجاری توسعه پایدار، شناخته دو بعد توسعه طرح‌ریزی کردم؛ در نتیجه، من این نکته را مورد بررسی قرار خواهم داد که تا چه اندازه روش توانایی (رویکرد توانایی) می‌تواند ارائه دهنده پاسخی با توجه به سؤال مطرح‌شده در این قالب کاری باشد. در این راستا، من به شناخت تفسیر روش توانایی به ترتیب توسط Amartya K. Sen و (Sen) و C. Nussbaum Martha رسیدم.
کلمات کلیدی: رویکرد (روش) توانایی، پایداری، عدالت (درون نسلی)، محیط، روش مفهومی

تعداد مشاهده: 442 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PPT

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:181 کیلوبایت

 قیمت: 6,200 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.