برنامه دابسمش ساز اندوید

برنامه دابسمش ساز اندوید


با استفاده از برنامه داب اسمش پیغام خود را با ویدئو به دوستان خود ارسال نمایید. یک صدای معروف را انتخاب نمایید و بر روی آن ویدئو ضبط کنید. سپس به دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف بفرستید. بر روی ویدئوی گرفته شده استیکر و Effect تنظیم کنید و نوشته‌های دلخواه خود را بنویسید. فرصت را از دست ندهید. این برنامه را دانلود نمایید و پیغام‌های ویدئویی جالب به دوستان و عزیزان خود بفرستید.


قابلیت های برنامه :

تصویر برداری با دوربین جلو و پشت
اضافه کردن استیکر به کلیپ
اشتراک کلیپ تهیه شده توسط برنامه
ضبط دا توسط برنامه برای قرار دادن روی تصویر
داشتن صداهای پیش فرض برای هر کشور خاص
صدای خود را به ویدئو اضافه کنید
و …

تعداد مشاهده: 283 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: zip

حجم فایل:2,547 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


دانلود گزارش کارآموزی در شهرداری

دانلود گزارش کارآموزی در شهرداری


در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
فهرست مطالب
1-پیشگفتار 1
1-1- مقدمه 1
1-2- اهداف پروژه 2
2- معرفی محل کار آموزی 3
2-1- منطقه 19 شهرداری تهران 3
2-2- تاریخچه مختصر منطقه 3
2-3- فعالیت های سازمان 4
2-4- چارت سازمانی محل کارآموزی 4
2-5- فعالیت های کامپیوتری سازمان 5
2-6- نرم افزار ها و سخت افزار های مورد استفاده 5
3- فعالیت های انجام شده 6
3-1- شرح فعالیت ها و آموخته ها 6
3-1-1- تاریخچه وب 7
3-1-2-معرفی شبکه پهناور جهانی(Word Wide Web) 8
3-1-3- اینترنت 8
3-1-4-محدودیت های صفحات وب 9
3-2- زبان برنامه نویسی 13
3-2-1-کد های html چیست ؟ 13
3-2-2- css چیست؟ 14
3-2-3- asp چیست؟ 15
3-2-4- java script چیست؟ 16
3-2-5- vb script چیست؟ 16
4- تجزیه و تحلیل سیستم 17
4-1- نمودار سطح صفر 18
4-2- نمودار سطح یک 19
5-پایگاه داده 20
5-1- sql چیست؟ 20
5-2- مراحل ساخت DATA BASE 21
5-3- جداول 23
6- نرم افزار های مورد استفاده 24
6-1- Dream waver 24
6-2- Photoshop 27
7- طراحی وب سایت 28
7-1-طرح وب سایت 29
7-2- مراحل طراحی سایت 30
8-صفحات سایت 36
8-1-صفحه نخست 36
8-2-صفحه آموزش 37
8-3- صفحه دانلود 38
8-3-1-دانلود عکس 38
8-3-2- دانلود موزیک 40
8-3-3- دانلود کتاب 40
8-4- نقشه منطقه 42
8-5- اعلام مشکلات 44
8-5-1-کد فرم با html 44
8-5-2-کد asp 45
8-5-3-اتصال asp به sql 46
8-5-4-کد باز کردن رکورد در بانک 46
8-5-5- ریختن اطلاعات از صفحه اعلام مشکلات به درون یک متغیر 47
8-5-6-اضافه کردن اطلاعات به بانک(insert) 47
8-5-7-بستن رکود وارتباط با بانک اطلاعاتی 47
8-6- حل مشکل 48
8-6-1- کد خواندن اطلاعات از پایگاه داده (select) 48
8-7- ثبت حل مشکل توسط کارشناس 50
8-8- ورود مدیر 52
8-8-1- عملکرد کارشناس 53
8-8-2- بررسی مشکلات حل نشده 54
8-8-3-ثبت کارشناس جدید 55
کد insert 55
9-آموخته ها 56
10- نتیجه گیری و پیشنهاد 57
11- منابع 58
12-پیوست ها 59
12-1-پیوست 1(کد جاوا اسکریپت نمایش ساعت و مدت زمان حضور ) 59
12-2- پیوست 2(کد جاوا اسکریپت نمایش تاریخ ) 61












فهرست شکل ها
-پیشگفتار 1
2- معرفی محل کار آموزی 3
شکل 2-1-چارت سازمانی شهرداری منطقه 19 4
3- فعالیت های انجام شده 6
شکل 3-1- مراحل آماده شدن یک صفحه وب پویا با تاکید بر روش client-side 10
شکل 3-2- مراحل آماده شدن یک صفحه پویا با تاکید بر روش هایserver-side 12
4- تجزیه و تحلیل سیستم 17
شکل 4-1- نمودار سطح صفر 18
شکل 4-2- نمودار سطح یک 19
5-پایگاه داده 20
شکل 5-1- ساخت پایگاه داده 21
شکل 5-2- انتخاب نام پایگاه داده 22
شکل 5-3- ساخت جدول 22
شکل 5-4- دیاگرام جداول 23
6- نرم افزار های مورد استفاده 24
شکل6-1- صفحه نخست نرم افزار 24
شکل6-2- طراحی در قسمت کد نویسی 25
شکل6-3- طراحی در قسمت split 25
شکل6-4- طراحی در قسمت design 26
شکل6-5- منوی properties 26
7- طراحی وب سایت 28
شکل 7-1- نمای کلی قالب سایت 30
شکل7-2- header سایت 31
سکل7-3- منوی سایت 31
شکل7-4- بدنه اصلی سایت(body) 32
شکل 7-5- بخشright سایت 33
شکل7-6- footer سایت 35
8-صفحات سایت 36
شکل8-1- صفحه نخست 36
شکل8-2- صفحه آموزش 37
شکل8-3- صفحه دانلود 38
شکل8-4- دانلود عکس 38
شکل8-5- بازدید عکس 39
شکل8-6- عکس ها در سایز بزرگ تر 39
شکل8-7- دانلود موزیک 40
شکل8-8- دانلود کتاب 40
شکل8-9- انتخاب زبان کتاب 41
شکل8-10- انتخاب کتاب 41
شکل8-11- نقشه منطقه 19 42
شکل8-12-نقشه ناحیه 3 43
شکل8-13- اعلام مشکلات 44
شکل8-14- ورود کارشناس 48
شکل8-15- ورود نام کارشناس 49
شکل8-16- مشکلات ارجاع داده شده 49
شکل8-17-ثبت حل مشکل 50
شکل8-18- تایید ثبت حل مشکل 51
شکل8-19- ورود مدیر 52
شکل8-20-فعالیت های مدیر 52
شکل8-21- ورود نام کارشناس ،جهت بررسی عملکرد او 53
شکل8-22-نمونه عملکرد کارشناسان 53
شکل8-23- بررسی مشکلات حل نشده 54
شکل8-24- ثبت کارشناس جدید 55

این فایل کاملا اصلاح شده و شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب ( word ) و متن اصلی می باشد و با فرمت ( pdf ) در اختیار شما قرار می گیرد و آماده پرینت است تنها صفحه نخست را با توجه به مشخصات شخصی خود تکمیل کنید
تعداد صفحات : 133

تعداد مشاهده: 1147 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 133

حجم فایل:1,157 کیلوبایت

 قیمت: 7,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنرهای تجسمی

دانلود طرح توجیهی آموزشگاه هنرهای تجسمی


این طرح توجیهی در رابطه با آموزشگاه هنرهای تجسمی می باشد که بر اساس آخرین تغییرات توسط کارشناسان متخصص
نگارش و جمع آوری شده است.
این فایل برای کارآفرینان در زمینه آموزشگاه هنر های تجسمی مناسب می باشد.

این طرح توجیهی شامل :
مقدمه و خلاصه ای از طرح
فهرست مطالب
جداول و محاسبات مربوطه
موضوع و معرفی طرح
هزینه تجهیزات
ظرفیت
سرمایه گذاری کل
سهم آورده متقاضی
سهم تسهیلات
دوره بازگشت سرمایه
اشتغال زایی
فضای مورد نیاز
تعداد و هزینه نیروی انسانی
استانداردهای مربوطه
بازارهای داخلی و خارجی
توجیه فنی و اقتصادی طرح
عرضه کنندگان و ...

مناسب برای :
- اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
- گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
- ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
- گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
- ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی
- مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی و ارائه دانشجویی

این طرح توجیهی (مطالعه امکان سنجی، طرح کسب و کار، طرح تجاری یا BP) در قالب Docx و در حجم 20 صفحه به
همراه جداول و کلیه محاسبات مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تعداد مشاهده: 558 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:19 کیلوبایت

 قیمت: 1,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


مدیریت کیفیت

مدیریت کیفیت


مدیریت کیفیت جامع

نگرشی که بر مبنای آن مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان، مشتریان و تأمین‌کنندگان به بهبود مستمر کیفیت که منجر به جلب رضایت مشتری می‌شود، می‌پردازد.
1 ) مدیریت : مدیران ارشد به طور کامل پایبند به اجرا هستند.
2 ) کیفیت : برآورده نمودن خواسته‌های مشتریان
3 ) جامع : هرکس که با سازمان در ارتباط است، در فرآیند بهبود مستمر درگیر می‌شود.

تعداد مشاهده: 547 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:3,319 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:


دانلود گزارش کارآموزی شرکت غذایی پیچک طراحی سیستم مالی صنعتی

دانلود گزارش کارآموزی شرکت غذایی پیچک طراحی سیستم مالی صنعتی


در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
گزارش کارآموزی در شرکت غذایی پیچک طراحی سیستم مالی صنعتی
فهرست مطالب

عنوان صفحه

1- فصل اول: آشنای کلی با مکان کارآموزی 1

1-1-تاریخچه 2

2-1-نمودار سازمانی 4

3-1-شرح مختصری از مکان کارآموزی 5

2- فصل دوم:ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته کارآموزی 6

1-2- اصول و مبانی کلی حسابها 7

2-2-اصول و مبانی کلی حسابهای مالی 7

3-2- کلیات تولید 8

4-2- اصول و عوامل قیمت تمام شده 10

5-2- عوامل قیمت تمام شده 11

1-5-2-مواد اولیه و بسته بندی اصلی 12

2-5-2-سربار(هزینه های تولید) 12

6-2-ضایعات تولیدی 14

7-2-مراکز هزینه 15

عنوان صفحه

1-7-2-مراکز هزینه(دوایر) تولیدی 15

2-7-2-مراکز هزینه (دوایر) تشکیلاتی 17

8-2-اصول و مبانی کلی بودجه و استانداردها 18

9-2-محاسبه قیمت تمام شده استاندارد تولیدات 19

10-2-اصول و مبانی کلی روشها 22

3-فصل سوم:آزمون آموخته ها و نتایج آشنایی با شرکت صنایع غذایی پیچک 23

1-3-فعالیت مالی 24

1-1-3-دایره دریافت و پرداخت 24

2-1-3-دایره صدور اسناد و دفترداری 26

2-3-شرایط اجرای نظام حسابداری مالی (صنعتی) 26

3-3-حسابها 27

4-3-روشها 27

5-3-توضیح فرم سند حسابداری 28

6-3- تعریف عملیات مختلف مالی و انجام ثبت حسابداری و تعیین چگونگی شناسایی سود و بستن حسابها 28

عنوان صفحه

7-3-تعیین کنترلهای داخلی لازم در مراحل مختلف 30

1-7-3-نحوه کنترل داخلی 31

2-7-3-دریافتها 31

8-3-خلاصه اهم رویه های حسابداری 32

1-8-3-موجودی مواد و کالا 32

9-3-نسبتهای مالی 32

1-9-3-نسبتهای نقدینگی 33

2-9-3-نسبتهای سرمایه گذاری 33

3-9-3-نسبتهای سودآوری 33

10-3-عملکرد مالی شرکت 35

1-10-3-سود و زیان 35

2-10-3-ترازنامه 35

4-فصل چهارم:انتقادات و پیشنهادات 36

1-4-انتقادات و پیشنهادات 37

5-فصل پنجم:پیوست 39

عنوان صفحه

1-5-فرم پیشرفت کارآموزی (فرم شماره 1 و2)

2-5-فرم پایان دوره کارآموزی

3-5-فرم شرح گزارش ماهانه

4-5-فرم نظرات و پیشنهادات

5-5-صورت هزینه تنخواه گردان

6-5-برگ پرداخت طی اسناد بهادار

7-5-عملکرد مالی شرکت (سود و زیان، ترازنامه)

8-5-نسبتهای مالی

9-5-نمودار مقدار واقعی فروش

10-5-فرم سند حسابداری

11-5-سر فصلهای حسابداری
فصل اول:
آشنایی کلی با مکان کارآموزی
1-فصل اول

1-1-تاریخچه فعالیت شرکت

شرکت پیچک در تاریخ 2/12/1348 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و طی شماره 13750 مورخ 2/12/1348 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

شرکت در تاریخ 13/12/1369 در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده و در تاریخ 16/5/1372 به شرکت سهامی عام تبدیل شده است. مرکز اصلی شرکت در تهران، خیابان باقرخان، خیابان دکتر قریب شماره 137 و محل کارخانه در شهریار، قریه بردآباد واقع است.

فعالیت اصلی شرکت

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده(3) اساسنامه عبارت از تهیه و تولید انواع مواد غذایی عملیات دامداری، کشاورزی، باغداری، ساخت انواع کنسرو، غذاهای منجمد، ایجاد سردخانه جهت نگهداری فرآورده های فوق و میوه تازه و واردات ماشین آلات، مواد اولیه مورد نیاز شرکت و صادرات است.

به موجب پروانه بهره برداری شماره 360509 مورخ 30/12/54 که توسط وزارت صنایع صادر شده، بهره برداری از کارخانه شرکت با ظرفیت 1800 تن در تاریخ 30/12/54 آغاز شده است.
وضعیت اشتغال

متوسط تعداد کارکنان دائم و موقت طی سال به شرح زیر بوده است:

سال 1382 سال 1382

نفر نفر

کارکنان دائم 85 90

کارکنان موقت 35 18

120 108
مبنای تهیه صورتهای مالی

صورتهای مالی اساساً بر مبنای بهای تمام شده تاریخی تهیه و در مواد مقتضی از ارزشهای جاری نیز استفاده شده است.

3-1-شرح مختصری از مکان کارآموزی

مشخصات تولیدی شرکت:

تولیدات شرکت را محصولات غذایی و سبزیجات منجمد تشکیل می دهد که در بسته بندیهائی به صورت قوطی، شیشه و یا پلاستیک عرضه می گردد. این محصولات در حال حاضر شامل کنسرو (ماهی تن، خورشت قرمه سبزی، خورشت قیمه سیب زمینی، لوبیا چیتی با گوشت و سس، لوبیا سبز و نخود فرنگی) کمپوت، خیارشور، سس مایونز و انواع سبزیجات منجمد(باقلا و لوبیا سبز، نخود فرنگی، پیاز و بامیه) می باشد که به صورت مرحله ای و انبوه تولید می شوند.

اغلب محصولات به تبع مواد اولیه نیاز در ساخت آنها در فصلهای بخصوصی از سال تولید شده و طی سال به فروش می رسند در نتیجه برنامه ریزی خرید مواد اولیه مورد نیاز و عقد قراردادها در زمان مناسب و وجود سرمیاه در گردش کافی، از عوامل مهمی است که در میزان تولید محصولات دخالت مؤثر دارند.

عملیات تولیدی در پنج کارگاه تولیدی «تن ماهی»، «کنسروهای گوشتی»، «سبزیجات منجمد و کنسورهای غیر گوشتی»، «سس مایونز» و «همبرگر و کباب لوله ای» انجام می شود.
فصل دوم:
ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته کارآموزی
1-2-اصول و مبای کلی حسابها

اصول و اهداف کلی حسابها، ایجاد امکان طبقه بندی و تفکیک حسابها به منظور جمع آوری و کنترل اطلاعات و ارقام مالی و تهیه و ارائه گزارشات و اعمال کنترلهای داخلی می باشد. حسابهای شرکت با خصوصیات سادگی، سهولت و انعطاف پذیری طراحی خواهند سد به نحوی که بتوان علاوه بر محاسبات مربوط به تعیین قیمت تمام شده محصولات در مقاطع ضروری، قابلیت کنترل بر مواد مصرفی و هزینه ها و مغایرت مربوطه را امکانپذیر ساخت.

2-2-اصول و مبانی کلی حسابهای مالی

حسابهای دارائیهای ثابت شرکت بر اساس نوع و یا داویر استفاده کننده تنظیم شده است. بر همین اساس وسائط نقلیه بر مبنای نوع و سایر دارائیهای ثابت بر اساس محل استقرار داویر استفاده کننده تفکیک گردیده اند. مظر به اینکه احتمال فقدان اطلاعات لازم در طبقه بندی دارایئاهای ثابت مطابق حسابهای تنظیمی در برخی از موارد وجود خواهد داشت لذا جهت هر یک از گروه دارائیها ثابت فوق که این احتمال وجود دارد یک حساب تحت عنوان «تفکیک نشده» ایجاد خواهد شد که این حساب تا هنگام تفکیک کامل آن گروه بر اساس طبقه بندی جدید مورد استفاده واقع میگردد.

از آنجائیکه سیاست کلی و متداول شرکت وصول مبلغ فروش قبل از صدور صورتحساب و تحویل کالا و نتیجتاً به صورت پیش دیافت میباشد، ثبت حسابداری مربوطه از طریق حساب جاری مشتریان انجام میپذیرد.

در مواردی نیز که فروش اعتباری بوده و یا وصول مبلغ فروش پس از صدور صورتحساب می باشد، ثبت حسابداری از طریق جاری مشتریان بعمل خواهد آمد. در پایان سال مالی مانده بدهکار هر یک از مشتریان به حساب بدهکاران تجاری و یا مانده بستنکاری آنها به حساب پیش دریافتها منتقل خواهد شد.

در صورت تشخیص مدیریت و به منظور ایجاد امکان کنترل صحیح و منطقی بر موجودیهای شرکت برخی از گروههای موجودی به دو بخش اقلام عمده و جزئی قابل تفکیک می باشد. اقلام عمده از طریق ایجاد کارت حسابداری انبار کنترل و هزینه مصرف آنها به هنگام استفاده، در حسابهای مربوط حسب مورد منظور خواهد شد. مصرف اقلام جزئی بر اساس بودجه در پایان هر ماه به حساب هزینه منظور شده و تعدیلات لازم در پایان ماه و همچنین سال مالی س از شمارش عینی به عمل خواهد آمد. تفکیک موجودیهای شرکت به اقلام عمده و جزئی با استفاده از دستورالعملی که به همین منظور تهیه می گردد به عمل خواهد آمد.

در نظام پیشنهادی حساب صندوق حذف گردیده و پرداختهائی که در حال حاضر توسط صندوق انجام می گیرد از طریق حسابهای تنخواه گردان مورد ثبت قرار خواهد گرفت. همچنین کلیه دریافتها عیناً در همان روز یا روز بعد به حساب بانک واریز و در حساب جاری شرکت ثبت میشود

3-2-کلیات تولید

محصولات تولیدی شرکت عبارت از انواع کنسروهای گوشتی و غیر گوشتی، فرآورده‌های گوشتی، سبزیجات منجمد، کمپوت، خیارشور و سس مایونز میباشد که در پنج کارگاه تولیدی «تن ماهی»، «کنسروهای گوشتی»، «همبرگر و کباب لوله ای»، «سبزیجات منجمد و کنسروهای غیر گوشتی» و «سس مایونز» کلاً تحت نظارت مدیریت تولید انجام میشود.

نحوه تولید محصولات به صورت انبوه بر اساس برنامه خرید و رسید مواد اولیه میباشد. شرکت علاوه بر تولید محصولات جهت فروش، سفارشاتی نیز از بعضی ارگانهای دولتی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور تولید محصولات کارمزدی با کیفیت اختصاصی دریافت مینماید. انجام خدمات تولیدی کارمزدی در اغلب موارد با دریافت مواد اولیه از جانب مشتریان صورت می پذیرد.

برنامه تولید با توجه به عوامل زیر توسط مدیریت کارخانه برای مقاطع سالیانه تعیین و ابلاغ میشود. لکن، طی سال با توجه به سهمیه شرکت از مواد اولیه و امکانات خرید مواد اولیه غیر سهمیه ای امکان تغییرات در مقدار تولیدات پیش بینی شده وجود دارد.

1- ظرفیت تولید واقعی ماشین آلات

2- میزان مواد اولیه و بسته بندی موجود و قابل دسترس با توجه به سهمیه شرکت و امکانات خرید

مواد اولیه و بسته یندی مورد مصرف کارگاههای تولیدی از انبارهای مربوط روزانه درخواست و تحویل شده و محصولات تولیدی پس از گذراندن دوره قرنطینه(محصولات با بسته بندی قوطی) و قبل از مرحله اتیکت زنی به انبار محصول تحویل می گردد. مرحلع اتیکت زنی گرچه جزئی از مراحل تکمیل تولید است ولی در حال حاضر توسط پرسنلی که در اختیار انبار محصول قرار دارد انجام میشود.

ضایعات ایجاد شده در کارگاه های شرکت به دو دسته تقسیم می شوند:ضایعات دست اول مربوط به ابتدای خط تولید بوده و اصطلاحاً ضایعات اول خط نامیده می شوند. این ضایعات شامل ضایعات ماهی، گوشت، قوطی، درب قوطی، شیشه، درب شیشه، پیاز و سبزیجات خام و خیار میباشد. تعدادی از اقلام ضایعاتی از جمله ضایعات ماهی و شیشه قابل فروش و بقیه ضایعات اول خط دور ریختنی میباشند. ضایعات دسته دوم مربوط به ضایعاتی است که در طول خط تولید ایجاد می شود که در مراحل مختلف تولید امکان به وجود آمدن آنها میرود اینگونه ضایعات در صورتیکه قابل برگشت به خط تولید باشند، مجدداً مورد استفاده قرار میگیرند و در صورتیکه غیر قابل استفاده باشند جزء ضایعات تولید محسوب می گردند.


این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : 47

تعداد مشاهده: 767 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 47

حجم فایل:32 کیلوبایت

 قیمت: 3,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: